Gott Nytt År! :D

Jaa, heeej Jojiiz hääär! :D

Idag är det ju nyår en superbra dag altsåå!
Ute är vädret fint just nu iaf, rosa-lila himmel med rosa moln :D
Skulle gärna lägga in en bild på det men om Mamma får veta att jag är vaken så kommer hon sätta mig i massa jobb eftersom jag lovade att städa heela dagen idag eftersom jag inte orkade igår. Jag använde helt enkelt mitt motto : - "Jag gör det sen!"
Hihi världens bästa motto sådeså!
Hm... Det värkar inte vara så lyckat med min bloggs utseende eftersom jag har ingen aning om hur man stoppar dit headern bland alla tusentals koder! Jaha.. :/ Får väll ta hjälp av Vendela dåråå. Vendela världens bästa!
Hon är superbra på såntdärä :D
Jaa, min blogg kommer mäst att handla om mitt liv vad jag gör och sånt. Kanske lite kläd-smink-hår prat om jag orkar XD Men nu så mååste jag faktiskt pallra mig ner för jag är hungrig (A)
Heeejdååå... // Jojiiz






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback