Heej :D

Jaa, nu är Jojiiz häär! :D

Hoppas att det kommer bli ganska bra för min blogg nu. Jag är ju som Nybörjare med blogg och såå




Men jag hoppas att det kommer gå braa :D Min utstyrsel i morgon då på nyår :D Ja, nu kommer jag ju fixa till mig i ansiktet och så men klänningen är klaar :D
Pappa har köpt hem massa STORA fyverkirier så det kommer nog bli gaanska mycke smällare här hos oss :D
 Ni kanske vell veta lite fakta om mig?

Namn: Jojiiz Persson
Ålder: 96-02-07
Kön: Tjej
Födelsedag: 7/2
Mamma: Ja
Pappa: Ja
Syskon: Lillsyrra
Husdjur: Hund
Ögonfärg: grön-grå-blå
Hårfärg: blond
Intressen: Hästar, Hästar, Hästar
Bästis: Vendela!
Övrigt: Jaa, jag har världens finaste medryttarhäst som heter Dea<3<3<3 Har haft en kanin som heter Putte. Är en vanlig tjej inte så intressant liv helt enkelt.

Ska väll försöka fixa till bloggen nu på någon sätt så vi får väll se om jag lyckas vi sees... // Jojiiz






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback