Godmorgon allihopa :)

Igår kväll skulle jag ju sitta på stallet hela kvällen men det blev lite ändrade planer.Jag kom till stallet så skrev jag upp mig på en kö lista till kön för att skriva upp sig på hopptävlingen ( en kö för att stå i kö haha gaanska drygt med endå bra så slipper man vakta helatiden ;p ) så jag kollade på när Vendela hoppade Dreamen och det såg jättebra ut :)<3 sen så följde jag med ner till transporten när de skulle lasta på hästarna igen för det hade varit inne och ridit på hippo :) Så då fick jag följa med dem hem så slapp jag sitta ensam i stallet i typ 4 timmar ;) så vi var i stallet på obstinat och satt vid datorn lite och sen så  gosade vi ju med katterna med :P
Sen åkte vi tillbaka så vi kunde skriva upp oss. jag fick så klart min älskling Blue-eye och vendela fick Diana :)

Nu till idag..

vakanade typ kvart över 8 av en konstig dröm så då somnade jag om och drömde typ 2 olika konstiga drömmar och sen vakande jag klockan 9 :p
Sen satt jag typ och degade framför frukost skålen typ en halv timma :P har klippt Basses tassat runt om ( alla 4 benen för en person som inte fattade vad en annan person menade jag nämner inga namn meeen.. :P )
vårat hus är ju så j*vla smutsigt typ grus överallt bara pga av den dära grushögen som drar runt sina tassar överallt :P
 nu till kanske dagen outfit :P

Kläder: Ett rosa linne från H&M, ett ar mjukisbyxor nike

 kanske måste byta till tights sen för det är 15 grader varmt ute! :D

Smik: L300 face creme, telescopic mascara, great lash mascara, H&M snobben eyeshadow (den vita inanför ögat där nere), Isadora colorful eyeliner dark brown, Loréal paris colorappeal

har börjat få lite fräknar hihi :P

Hår:  uppsprayat Big Size PROFFS hairspray

 hm.. inte så snyggt men ;/

aja det var dagens outfit se och njuut :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback