hejhopp<3

skolan var väll sådär chillar ganska mycke nu det här första dagarna men sen kommer det nog bli tuffare :/
Tävlingen i helgen gick faktiskt bra :D<3<3 Mulle tyckte det var SUPERKUL så han stegrade lite grann :P

 (lite dålig blid men men)

vi kom runt L:dn med 6 tidsfel men det var bara för att han stegrade sig :P i L:cn så höll vi på att hoppa fel hinder ( inte mitt fel Mulle drog iväg lite ) och sen sista hindret i gundomgången så fick vi ett upp-och-ner språng så¨då rev vi typ hela hindret men annars gick det SUUPER :)
Vendela och Madonna blev uteslutna för att Madonna blev "rädd" för solfläckar på marken :/ suck.. tjuriga sto :P

Snart bär det iväg till stallet så då blir det nog en superlektion igen hoppas jag :) om jag har tur så kanske blue-eye får vila hela dagen igem tills min lektion :) Hoppas.. då är han alltid mycke piggare och roligare att rida och då går det alltid mycke bätte :D<3<3

aja, nu ska jag väll gå ut med hunden innan jag ska byta om till stallkläderna, mormor och morfar (morfar och mormor)  kommer och hämtar oss klockan 4 :) aja, men nu måste jag gå. Asså ni ska bara veta hur fint väder det är nu! :) man bliur bara glaad av det kanska lägger in lite fina sommriga bilder sen kraaaaaam<3<3





din blogg va ju nicee!

hoppas vi träffas snart, va fett länge sen juh!<3

2009-04-21 » 15:49:19

hihi vi var duktiga endå.. ;D

2009-04-22 » 06:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback