sjuukt hääärligt väder altsååååå!<3

asså nu kommer ju sommarn igång på rikitgt! det var fan över 15 grader igår så ni kan ju gissa vem som låg i en solstol och stekte hakva dagen ;p haha den personen höll nästan på att bränna sig lite i ansiktet ;p jag blir så jääävla störd på mig sjäääälv! :p
Snaart så äre ju Valborg<3 då ska jag sova hos amanda. :D<3 asså det är faan sjuukt vi är typ med varandra 3 ggr på år ;/ det suuuuuckarr!
Senast vi var med dem så gjorde vi en film som heter "mordet på greta" hahaha såå jävla kul film haha borde fan vinna en oskar för bästa skådespeleri :P hahahhaha du vet vad jag menar amande :P hahahahah!!
-------------------------------------------------------

igår så var jag nere på staan för att låna lite böcker så jag har ngt att göra :P lånade typ 6 böcker har läst ut 2 :P men de 2 var jättekorta ni vet flisan böckerna :)
idag kommer jag nog steeka lite mer i solen så jag får lite mera färg i ansiktet :) fast när jag solar och får färg blir jag ju såklart röd aktig men jag får ganska fina fräknar :]

aja, kanske ska gå och göra mig i ordning istället för att sitta på rumpan och inte göra någonting :P PussOkraaam






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback