Staan i sommarsooolen<3

hejhopp lilla blogg! :) såå sjuuuuukt härligt väder det är just nuuuuuuuuuu! <3 känns verkligen att det håller på att bli sommar:) Var på staan med klara idaag :) så vi tog bussen ner till vasaplan



och sen knallade vi iväg ner mot fjortistrappan och gick direkt till närmaste glass kiosk och köpte mjuukglasss. Blåbär vanilj, bägare, nööötkrosssss mummms..

 Muuuuuuuumms<3

sen steekte vi i solen ett taag.

 STEEEEEK<3

Sen så knallade vi runt på stan och kollade på smink,kläder (någon cool raka benen sak som klara var på att köpa men jag orkade inte för jag haaar redan min kära lilla rakhyvel :P), bikinis o.s.v

Efter ett tag hittade Klara en snygg Bh som hon ville ha så då ställde vi oss i kassan och väntade :)

 sööta unge<3

i kassan fick man sånahär gooodingar gratis


suupergott ofc så vi plockade på oss ett par stycken :P

sen var klockan typ 5 så då var vi tvugna att knalla mot bussen igen så då tog jag fram min påse och då hade jag köpt :



Big size! PROFFS superstrong HAIRSPRAY.
Accessories eyeshadow applicatior 3-pack
Stimorol sugar free gum strawberry goes lime goes fusion
GULD nougat

haha, köpte kanske inte så mycket menmen :P

asså fatta så sjuukt härligt väder det är!!! såg en sånhära på marken för ett par dagar sen och då är verkligen våren här! :D<3<3<3<3


så jävla skönt i skommar nu ska jag faan kämpa för att bli brun! men eftersom det är jag vi talar om kommer ju det ALDRIG att hända. Det här är exakt vad som kommer hända mig som händer jämt varje år:
först blir jag röd sen bränner jag mig sen flagnar jag och sen är sommaren slut. jag hinner ju fan aldrig bli brun!
btw i sundsvall med elitlaget shoppade jag ju också! då shoppade jag ett par fejk converse 99 spänn på coop ( jag vet visst är det coolt att jag köpte mina skor på coop :P) och en jättensygg T-shirt på Monkey

 snyggaaaste <3



hm, inte så bra bild på tröjan med det är typ bara det märket och sen är den vit :)

Aja, nu är det dax att kolla om det är ngt braa på TV i kväll Puss och kraam vi sees :*<3





» wilma

fan vad härliga bilder :).

sötnosarna dårå! :D

ja sommarn både komma snart,

haha JAG SSKA VIINNA :D .

2009-04-22 » 19:45:20

var verkligen sjukt kul med dig idag :)!

STEEK! det märks att vi inte har varit med varan på ett tag! , vi har alltid så kul älskar dig hun! <3

2009-04-22 » 19:59:14

jaa valborg ärhos er i år.japp då sover jag över hos dej!!!!!

haha a, men säger blogg även fast den är på devote;P

2009-04-23 » 15:36:03

man ska ju ha rosa skor :P xD gillar dom oxå

2009-06-20 » 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback