Vaaalborg<3

idag blir det en super mysig dag tror jag! :D <3 kring 12 ska jag och mamma åka ut till håkmark och rida Dea och Pålis vi kommer nog snirkla runt i byn så hon får se hur det ser ut och sen så tror jag vi rider i skogen lite också kanske blir borta ca 1h 30 min :) sen så åker vi väll hem och durschar och fixar sig lite innan vi åker bort på middag hos så då kommer vi säkert ha buskul där eftersom jag ska sova där också :) stackars lilla basse får vara hemma själv. ;/<3 men han kommer nog bara ligga och sova hela kvällen eftersom vi ska ta med honom till håkis så han får ligga i bilen och titta på hästarna det kommer han tycka är nog ansträngade för sin lilla ärthjärna ;P<3

----------------------------------------
igår så åkte jag ju ner på strömpilen och klippte mig :) det blev ganska bra är rättså nöjd men sen tar det ju ett tag att vänja sig vid sin nya hår frisyr :) jag och mamma han ju gå runt lite på lite olika afärer och jag köpte en SUPERSNYGG klänning till skolavslutiningen :D<3 en vit med svarta prickar med lite svart flor längstner ( jag tror det är flor ) sen är verkligen SUPERSNYGG! :D som klippt och skuren för mig :D<3 ( bild kommer sen på klänningen + hår ) :)

aja, nu är det väll dax att gå och byta om till stallet elr ngt puss och kraaaaaaam<3

 ( bild brist )





fin bild! :)

2009-04-30 » 11:36:12

saknar dig gumman, hoppas allt kommer bli som för.. :(

2009-07-08 » 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback