09.32

Morron bloggen :) Idag så börjar ridlektionerna på hippo som vanligt igen! ;D
Jag har verkligen saknat min lilla ponny<3 Blue-eye altå :)
Inte för att jag tror att vi kommer hoppa så mycke vi kanske t.om har dressyr men det är också kul ;) Speciellt ifall han ska vara så fin som han var under kurserna asså jag skulle ha haft en film så ni fick se!! ;D Han gick som en liten cirkus ponny ;D

aja, igår var vi ju på en  middag hos ngra av mamma och pappas kompisar. Det var väll ganska tråkigt men jag sa det inte iaf :)

Idag så kanske jag ska vara med vendela och vi hinner eftersom hon äntligen har kommit hem från söderhamn!<3

aja, men nu så ska jag gå och äte frukost jag är ganska hungrig  vi seees ;*<3<3<3<33






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback