18:31

heej ;)

har varit med Rebecca idag ;D Vi har kollat på film från mig ridning + provridningen igår och bakad världens godaste kladdkaka ;D
Sen mötte jag upp Vendela på stan (vid 14.20) som var på en "sminkkurs" på Bodyshop innan vi skulle ta bussen ut till håkmark. Ett litet problem var ju det att bussen skulle komma 15.08 men HALLÅ vi var tvungen att ta en annan buss som gick 15.40!!! Har ingen aning om vad som hände men men.. ;) Eftersom vi var så sen fick vi skynda oss att rida men snabba som vi är fick pappa bara vänta kanske 10 min.
Aja, det är typ det som har hänt idag.. Imorgon väntar skolan... :( Usch!!!!!!!! VARFÖR kan man inte gå i skolan varannan månad? det skulle ju vara mycket bättre ju! ifall man gick skolan 1 månad och sen hade man lov en månad! ;D
hihi om jag fick bästemma skulle det iaf bli så (A)
aja, nu ska jag gå och äta middag det är pannkakor som vankas vi sees ;*<3<3



hihi en bild från när basse var blöt och han får ju inte lite damp då! ;P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback