Bilder från igår :)

Heej, och gomorron allihopa ;) Här kommer bilder från igåår ;)
Men korkade som vi var så glömdse vi kameran precis un der själva ritten så det blir barra ngra små bilder :)

 hihi, äre bara jag´som tycker att det ser ut som om Dea är jätteliten och Emma superlång? ;*
 vi skulle bada henne för hon var hur skitig som helst och då medans fick hon äta hö ;D
 HAHAHAHAHAHA, bilden blev suddig så det ser ut som om Deas öga sitter på örat!! ;P
 sen hoppade vi i höet och jag försvann bokstavligt talat hela jag blev över täckt av hö när jag hoppade ner så man såg mig inte ;P hihi visst det är väll lite farligt men GRYMTKUL!!!! ;D

---
Aja, igår hade vi ju gäster och det var faktiskt ganska kul ;) Grannarna kom över så vi åt en Paelia? har ingen aning om hur det stavas men så här såg min mat ut iallafall ;)

 Visst ser det Mumsigt ut!! Riktigt supergott altså!! ;D

aja, nu kanske jag måste gå ut i solen fast jag inte vill Puss sees<3;*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback