;*

morron bloggen!

skulle ientligen fara och springa idag men jag orkar inte´-.- har sprungit i måndags och onsdags så det få räcka!! om jag inte springer lördag eller söndag? :)
Konditionen har blivit liiiiite bättre faktiskt coolt va? :P
 asså en sak fattar inte jag det är att jag vaknar klockan 9 varenda morron nu på slutet det är sååååå jäkla drygt!! jag vill sova!! även om jag går och lägger mig sent som igår gick vi och la oss 1 ( okej inte så sent ) och då vaknade jag endåå halv 9!! jag får DAMP!!!!!!!!!!!
aja, nu skriker min "käralillasyster" på mig att jag ska byta till min dator så jag måååste väll göra det dååå uppdaterar mer sen kraam<3
 taggar oktobertävlingarnaaa!!





Jag är ju din "Kääärrraalillasyster!!!"

2009-08-17 » 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback