haha <3

heej ;D

idag har jag som bara gjort ingenting tittat på häst annonser på blocket och hastannonser och sen har jag ätit paeilja (??) till lunch ;) haha, usch det var så hemskt för när jag skulle skala min ena räka så fick jag ett rom i ögat!! usch det sved jättemycke sen bara skrek jag " jag har fått ett rom i ögat ta bort det jag har fått ett rom i ögat!" Haha, jag hade altså fått ett romkorn i ögat som mamma var tvungen att ta bort med lite lins vätska usch vad hemskt det var! ;P

sen kollade vi lite på hippotävlingarna idag hann bara se sista klassen som var 130 och sen åkte vi upp till Dea och pussade på henne och sen har vi inte gjort ngt mer. Kom hem för kanske 1 h sen så jag har legat ute och solat och ätit en polar macka med köttbullar mums<3
Sen blir det väll middag snart hoppas jag och sen ska vi ha film mys med den gulliga filmen Happy Feet ;)
hoppas ni har en mysig kväll<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback