hos amandaaa<3

Morron bloggen ;)

som ju hos amanda inatt så nu är jag hos henne :D hon är och borstar tänderna nu så då kan jag skriva lite :) igår som sagt så hade vi ansikts mask jag hade choklad och amamda hade ngn konstig blå ler mask :) Man blev superlen i ansiktet av den ;D Sen har vi satt i lösnaglar så det känns väldigt ovant och det är jättesvårt att smsa men det gå fast det tar lång tid :) nu kom amada tillbaka igen :) Igår körde vi gitarr hero också men det var inga roliga låtar så vi spelade inte så länge :) Vi såg på vänner box nr 3 har ju 1,2,4,5 hemma men inte 3 an :)

sen såg vi på Dansen på youtube :) ni vet när monica och ross gör dansen som de gjorde i high school? här kommer dansen iaf den är så j*vla skön! ;P

aja, nu ska jag gå och sminka amanda vi sees ;*<3<3<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback