Komentar :D<3

Anonym om snaart middag :):
Ska du inte ha sådär att dom flesta hästgrejer är i en och samma färg? Det är ju så himla gulligt! =P

--
Joo, det ska jag :) hemma har jag ju ett svart shabrak med mitt namn broderat i silver sen har jga köpt en huva som ska matcha fast den huvan är mera grå än svart men den passar ganska bra endå :) Sen har jag ju ett blått shabrak och blåa senskydd som passar till C-ponny, men blå passar ju inte så bra till alla häst färger men det gör ju svart :)
Se har vi beställt transport skydd som är marinblåa med röd och vit kant som de dära suuupersnygga shabraken ni vet? Jag ska köpa ett sånt shabrak också och en huva när jag har råd :P Men men ;D

---

aja, vaknade 9 iadg igen asså jag fattar inte varför jag ALLTID ska vakna 9 vad äre som är så speciellt med det klockslaget? Konstigt :P asså jag har försöt att göra ett video inlägg men det går ingebra ;/ Men när jag får till ett bra inlägg så kommer det I, Promise :)Idag ska jag typ vara med Rebecca så vi får se vad vi hittar på (a) haha näe vi ska vara sååå snälla promise :)
Just nu så lyssnar jag på musik från telefonen Lady Gaga Poker Face :)
Aja, just nu hoppas jag bara att veckan ska gå snabbt så det blir helg igen..
men nu så ska jag gåå vi seees ;*<3<- Där är det svarta shabraket<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback