Min älskling är hemma! ;D

Min älskling är hemma!! ;D

<3<3

aja, idag har jag som sagt varait på stallet för att hälsa på min älskling<3
Han var tjock, smutsig och jättegosig! ;D
På pricken min Bubbis förutom att han brukar inte var fet!? ;*

Idag var den ngn konstig föluppvisning på  hippo så det var massa söta föl och snygga ston som var där och visade upp sig för dommare och allt :)

Har pratat med Vendela idag som är i söderhamn och rider en häst som heter Torsten :)
Det är ganska tråkigt nu när Vendela inte är här men jag får väll överleva ;) På måndag så börjar sommarkursen dessyr altså :) Det ska bli såååå roligt har verkligen saknat min älskling här kommer lite bilder<3



 Mitt lilla mumintroll<3

aja, nu kan jag inte skriva längre för alla sms bombar mig kraam<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback