Ponny-prat + skolan :)

jag kan ju då börja med ponny prat :) Har fått lite frågor o.s.v
Vi har inte hittat liksom "Den" än men vi kanske har en på G ;D Ponnyn kommer stå i ett jättemysigt stall mellan maxi och holmsund bara 5 minuter med bil från mig altså ett perfekt ställe huur fint som helst ;D
Och jag lovara att när vi hittar ponnyn kommer det komma MASSOR av bilder på den ;P hihi ;D

aja nu blir det tråkigt skolprat istället ;P

men idag var vi ju med klassen till kärleksviken. Vi gick dit och sen var vi där hela dagen och var indelad i grupper och skulle göra olika aktiviteter som var ganska så tråkiga.. Mitt lag hette Grisarna ;P Hahaha bästa lag namnet lätt!! ;P Våran lärare hade med sig sin Über söta hund Lira som är en 5 månaders gammal tollar valp! Så jävla söt hund altså!!
 
nu är det inte Lira på bilden utan en bild tagen från google men såhär ser en tollare ut iaf eller som de ientligen heter Nova Scott Duck Tolling Retriver :)

sen grillade vi korv och satt på en sten och pratade medans massa omogna killar i min klass kastade kottar på mig och ngra kompisar ;)
Idag så kommmer jag nog att gå och lägga mig ganska tidigt känns som om jag inte riktigt helt har vänt tillbaka på dygnet. :D aja, nu så ska jag ta något att äta tror jag vi sees ;*<3<3<3





om det inte blir den ni har "på g" så får du fortfarande gärna prova barbie :) du kan ju isåfall säga ett datum efter surf tävlingarna! (inte nu i helgen utan nästa) kram /sandra

2009-08-21 » 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback