SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN! :D

Här kommer alla svar från frågestunden :D<3

Anonym: Hur fixar du ditt hår?
Svar: Jag gör i entligen inte så mycke med det.. jag tvättar det med vanligt VO5 schampoo och medans det fortfarande är blött sprayar jag Schwarzkopf Gliss Care expert Volume Spray i hår botten och sen blåser jag det tort och sen sprayar jag hårspray i det :)

Ima :) : gillar du fortfarande Didrik?
Svar: just nu är vi bara kompisar :)

Linnea<3 : Varför tyckte du att jag var fjortis förut?
Svar: jag kommer inte ens i håg att jag tyckt det hihi näe, men alvarligt talat så vet jag inte :)

Greta : Varför är du så bra på "sänka skepp"? :P
Svar: hahaha, för att jag kom på att man inte kunde böjja båtarna :P

Anonym: Vilken är din favoritfilm? Choklad eller vanliga godisar? Kan du ta kort på din outfit för en lördagkväll så vi får se?
Svar: 1. Just nu tror jag det är "hotel rawanda" (ngn som sett den sjukt bra!! ) 2. Hm.. jag älskar choklad men jag gillar också typ gelé körsbär, nappar och jag ÄLSKAR surisar! :D 3. Som "lördags outfit" menas det då typ "festklädd" eller vad jag bara har på mig då? Men jag kan visst ta kort på den och lägga ut :D

Anonym: Har vendela en blogg? när kommer din ponny? hur länge har du ridit? på vilken nivå rider du på? kram.
Svar: 1. Vendela har en blogg som heter www.entokigflikkasliv.blogg.se. 2. Min ponny kom igår faktiskt så därför kunde jag inte avsluta frågestunden :D 3. Jag har ridit sen jag var 6 och nu är jag 13 så jag har ridit i 7 och ett halft år ;) 4. Jag rider i hoppgruppen på hippologum just nu och en hoppgrupp räknas som nivå 6 :D

Anonym : I vilken klass går du i? Favoritdjur?
Svar: 1. jag har precis börjat 7:an 2. Det är ju ponny såklart!! :D

Anonym : i Vilket program gör du din header i?
svar: Jag gör min header i mitt eget hemliga lilla program (a)

Apelsin : Har du hittat än häst elr? :)
Svar: jaa, det har jag! :D fakta om henne kommer snart :)

Caroline: Vilka bloggar läser du? :)
Svar: just nu läser jag : Kissie,Dessie,Paow,Foki,Kenza,Stina-lee,Charente,entokigflikkasliv,bellofsweden,apieceofsisters,15årochtvillingmamma,annaspencer.

Hemligiiit;] : ÄR DU KÄR I NÅN XD?
Svar: just nu tror jag inte jag är det :)

Det var alla frågor den här frågestunden fortsätt komentara och fråga svara ju på lös frågor ibland ;D






Snälla kan du säga vilket program :D (A)

2009-08-30 » 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback