ahahahahahahaajhahaha!!!!

Jaa du Vendela kommer du ihåg det här? :P



ahhaha, ska jag skratta eller ska jag skratta ännu mer eller skratta mäst?

hahahahahahahaha, bild från när jag och Vendela skulle tävla på Surf haha, min första Tävling med honom haha, gick ju inte bra kan jag ju säga :P haha, och sen hittade jag en film på när jag tävlar Mulle i Vindeln typ i sommras och om ni undrar varför vi ibland står i ett hörn och stegrar så är det för att han blir sur på mig när jag ska svänga :P hahaha



hahaha, visst är han för sööt :P haha, och visst är mamma för dryg när hon står och försöker göra något som hon tror hjälper mig :P haha

men han är faktikst duktig eftersom jag har hoppat 1m med honom :)

 fotat med Mobil kamera så inte så bra är den :)

Men sen har vi faktikst trots allt kommit 3:a i en L:c haha, det är sen ända tävlingen han inte stegrat sig i :)

ahah, jag ser typ liten ut på honom :P

och då hoppade han faktikst jättebra :)

 det här är iaf min favvo bild med honom :)

aja, lite onödigt inlägg men sååå kul att jag hittade filmen och var bara tvuuuuungen att visa det :) sees snart pusshejj<3





du ser juu liten ut på han :]]

2009-12-14 » 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback