I want this and I want that so give it to me!!

Nu har jag varit på maxi med mamma och maja :)
Mamma, köpte lite bomull och sminkborttagningsmedel till mig :)

Nu taggar jag sönder till stan imorn!! :D Har inte gått på stan sedan November! :O
Men jag har ju tillbringat mästa delen av min tid i stallet hos min lilla snöflinga :)
aja  det här är det jag vill inhandla imorn :

Lackleggings och den dära väskar var ju bara fööör snygg!! :D

Sen ska jag nog ta ett till hål i örat ifall jag får utan att lilla mammi är med :)
men jag ska bara ha ett i vänster öra isåfall :)
jaa, nu ska jag nog försöka pyssla lite mer med mina nagelgrejer? näe, det var helt omöjligt får vänta tills jag köpt ett bättre lim som jag förhoppningsvis gör imorn :)
det blir altså att mötas klockan 11 utanför Subway :D
aja, nu ska jag gåå hejdåå<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback