Happy Face

Jag ♥ stan altsåå!!

Träffade upp Amanda på stan vid 11 utanför Subway som vanligt och sen åt vid god lunch där ( tog steak and cheese den godaste!!) och sen gick vi och satt oss på vårat vanliga ställa i Victoria gallerian utanför Gina Tricot :P
Sen när vi hade ätit upp så gick vi in på kapphal och där köpte vi varsin skjorta (bilder på det jag köpt i slutet av inlägget) jag köpte en röd,grön,vit,svart/blå skjorta och amanda en röd blå :P Skjortorna kommer från herravdelningen men who cares?
Sen blev det Gina där Amanda köpte 2 linnen ett svart till mig ( blev min julklapp och jag bjöd henne på fika sen)
och ett vitt till sig själv :)
Sen gick vi runt och kollade på Monkey och Kicks där amanda shoppade lös igen eftersom hon fick typ 2000 kr + 500 present kort på Gina och 200 på kicks i julklapp den fusk ungen!!
Sen så gick vi runt igen och så fikade vi glass på hedvigs hörna och vi fick 4 kulor till priset av 3 så taget!!
Sen gick vi tillbaka till Gina och då köpte jag ett par mörkblåa Jeansleggings (som jag lärde mig igår att Jeans leggings ientligen heter Treggings, konstigt va?)
och sen gick vi till hårizont där jag fick ta ett till hål i örat!! :D
Jag är verkligen supernöjd med mitt hål!! :D
Jag trodde det skulle göra ondare än det gjorde att ta hål och när jag satt i stolen kände jag verkligen hur jag spände mig och jag började skaka :P Lite nervös var jag allt men sen när jag skulle sätta in mitt "vanliga" örhänge blev jag helt skakig och fick inte den men sen gick braa :D
aja, nu kommer bilderna iaf :)



hål i vänster öra 160kr för ett hål på Hårizont ( dålig bild med konsiga skuggor )



Jeans leggings ( Treggings ) Gina Tricot 199kr
Skjorta Kapphal 199kr REA på herravdelningen
Linne Gina Tricot 64,50kr REA




Påklädd med alla kläder :P

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3





Jätte fint med hål i öronen :)

Du jag undrar bara hur det går med min blog design, jag har ju en ny blogg nu så det är bara säga till när du vill ha lösen och det. Jag vil tyvär inte ha dom gamla bilderna så kan jag fån mejl så kan jag mejla nya kraam <3

2009-12-30 » 18:45:58
» Saga

Och min bloggdesigne har försvunnit :S Gårdet att fica lätt? För jag vill inte att det ska bli alledes för mycket att göra för dig, men du får gärna avara om det går att fixa, kram :)<3

2009-12-30 » 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback