snö snö snö snö snö

jag trodde serröst inte att det kunde snöa så mycket!!!
under natten och dagen har det snöat en halv meter snö!!!
heeeelt sjukt!! jag skulle gå ut med basse och basse var tvungen att hoppa i snön eller försöka simma och jag hade snö upptill knäna!!
Så jag antar att det kommer vara näst intill omöjligt att försöka sig på att rida i skogen idag!!
Alla stigar kommer ju vara igen snöade och snön kommer räcka min lilla snöflinga till knäna!!
Heelt sjuukt!!

sitter just nu och läser New Moon fast på svenska och jag tänker baaaara på filmen från igår!! Hur bra var inte filmen ientligen!! och hur snygg är inte Jacob ientligen!!!
faan att alla snygga killar ska vara typ 17 och bo i typ hollywood :P

Idag är det söndag (har så svårt med dagarna nu eftersom det känns som om det är helg hela tiden) och då är det prodject runaway på 3:an kl 19.00 så det är ju ett måste att se och sen så har jag ingen aning om vad jag ska göra.. :( läsa ut New Moon kanske för att börja om att läsa den igen? ahha, efter varenda gång jag har läst/sett filmerna så blir jag heeelt beroende och kan inte tänka på något annat =}
aja, nu ska jag återgå till min bok för att se ifall de Bella och Alice hinner stoppa Edward innan han ska avslöja sig inför massa mänsikor så att Volturis dödar honom...






» saga

Jag fick "Ljudet av ditt hjärta" i julklapp :)

2009-12-28 » 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback