svaaaar :)

Anonym om hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar!!!!!!!:
hur gör du när du lugnar ner tingis på hem vägen?


svar: jag pratar mycket med henne och gör halvhalter hela tiden utan att försöka ta för mycke i henne. Hon är ju en röding och ett sto och vissa dagar passar ingenting henne och vissa dagar är hon världens snällaste :)
aja, men jag försöker också hitta på saker som hon kan sysselsätta sig med som halvhalter, halter tempo växlingar o.s.v och det fungera faktiskt bra :) Om jag bara blir sur och stressad så blir hon ännu värre så man måste stryka henne med hårs och hitta på något som fungerar på hennes villkår som även fungerar för mig:)
Jag har ju fortfarande inte haft henne så länge så vi testar oss fram och jag tycker det fungerar riktigt bra :)

hoppas du fick svar på din fråga ha det bra hejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback