14.06

Hejsan Bloggen :D


hopptävling igår dåe med Blue-eye :D
gick jättebra, han var jättefin och frammåt :D
Men banan var superkonstig och avståndet i kombinationen var ganska stort så han kom in bra men i mitten blev det cp men han klarade det endå. Men sen så landade han i kors-galopp och jag red en dålig väg så då rev han påväg upp, men han får mycke hellre riva en stranna. jag trodde han skulle stanna på 3:an för det var en kullvert som var vänd åt andra hållet så det såg ut som en låda, men han hoppade det endå :D
( förlåt ni som inte kan hästar så bra men jag orkar inte förklara om )


Jaa, idag ha jag studie dag och det är sååå skönt! jag hade inte lust att åka till skolan idag.
Jag sitter bara nu och ser på min V.Ä.N.N.E.R box jag fick i födelsedags present. :)
Mamma är ju ute med baxter som är såååå shnytig i dag :D han är bara sååå mysig.
Men nu kom hon in måste gå..'

Hejdå bloggen :D






» sofia

kul med ridningen :D

2009-02-18 » 19:58:48
» sofia

kul med ridningen :D

2009-02-18 » 19:59:05

Grattis Johanna! :) Såg ju du å Bubbis! Det gick ju ändå bra. Synd att han rev :( Men det e ju bättre än att stanna!!

2009-02-19 » 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback