Just som jag trodde allt skulle bli bra så...

...händer det något som ändrar allt!

Hej bloggen :D

Blue-eye verkar vara dålig nu.. :/ Han var inte alls sig själv på träningen och han stannade typ hela tiden och tog inte skänkeln alls och näe vad sämst det gick!
Dea verkar vara dålig så det blir typ inge högbo och inge rida på torsdag. :/ Jag ska endå åka dit och pyssla med henne ganska så mycke :) Få väll gosa i 1 h då :P Hon skulle lätt kunna göra det, så gosig är hon.

Jaa, det är ju som sagt onsdag idag vilket betyder att jag ska laga middag det blev spaghetti och köttfärssås. :D Här kommer receptet :D

Jojiiz's spaghetti och köttfärssås. 4 portioner

1 paket fin malen köttfärs
1 paket med finkrossade tomater med vitlök
soya
oregano
salt
peppar
 vit fiber pasta.

Börja med att sätta på plattan på en medeltempratur och stek upp köttfärsen ordentligt.
Häll sedan i finkrossade tomater och rör om ordentligt.
Ställ en gryta med med vatten på spisen och låt stå där på högsta värme.
Krydda köttfärsen med oregano och soya, soyan är till för en köttigare smak.
När vattnet börjat koka saltar man och lägger ner pastan och väntar på att den ska bli mjuk och fin.
sen är den klar är det bara att njuta! :D

Jag och Lina bakade ju en choklad sockerkaka också och den blev jättegod :D
Bara vanliga sockerkaks receptet med 2 msk kakao :) Mmm.. det blev supergood! :D
Aja, nu gnäller lillsyrran på mig om datorn vi seex...

Heejdåå bloggen :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback