Tjosan

Hejsan Bloggen :D

Idag kommer jag väll inte göra ngt i dag. :/
Blir väll datorn Tv:n :(
Imorgon är det ju Teori men vad faan gör det när vi har teorin för Lotta Shultz :D
Fast privat hoppgruppen snodde VÅRAN träningstid men det gör ingenting :D
Bubbis kan få vila från hoppningen en daag :D

Jaa, på onsdag blir tandläkaren som gäller :(
Hoppas mina tänder är bra dårå. Fast jag tror inte det.. :/
Jag tror att de kommer kanske dra ut mina "vampyrtänder" och ge mig tandställning :O
Hoppas inte det för jag vill verkilgen INTE ha tandställning det är fult ( jag menar inget illa )
Sen har jag ju Dea på torsdag,lördag,söndag,måndag och sen torsdag igen eftersom Agnes ska till Polen med sin skol klass :D
Jag vill också åka till Polen med skolan. :D
aja nu ska jag gå...

Hejdå Bloggen :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback