Asså mjuk start???????? :O

Hej asså nu får jag damp på skolan!
Har ni lärare hörttalas om MJUK START!? :O

Första dagnen i skolan = SO läxa om Israel.
Andra dagen i skolan = cp matte som jag inte fattar någonting av och prov på tisdag altså läxa till provet!

Näe fy faan! :O
Gångertabellen är det prov på. Asså jag SUGER på gångertabellen jag kan den typ inte! :O Får panik men mina lärare sa att jag skulle söka på en konstig hemsida med matte grejs! :( man ska typ klara 100 tal på 4 minuter. Jag säger ju bara lycka till! Fast jag ska inte vara så negativ nu... :(

Tjaa fest imorn dårå! :D Va på strömpilen med Wilma ( min kompis ) och köpte present. Kan inte skriva ut vad hon fick i fall hon läser bloggen. Men snyggt va det :D
Let's Dance i kväll då! Jag "hejjar" typ på Laila Bagge eller den dära Magnus Samuelsson. Blondinbella ska också vara med. Men hon är ju som inte känd för något speciellt. Typ att hon är 17 år och bloggar och känar jättemycke pengar.
Hittade biljetterna från Globen Horse Show i dag! :D Hihi sista veckan i november åkte jag och alla ponnytjejer till Stockholm för att gå på globen. Det var skitbra platser. Första dagen satt vi på rad 3! :D



Bilden är liite suddig men man ser endå siffrorna vilket är viktigast tycker jaag.
Vi gick ju på Mässan och shoppade hästgrejor. Asså JÄVLAR vilket trängsel det var.
på mässan köpte jag ett svart shabrak med mitt namn ingraverat i silver text mycket snyggt! :D
På lördan var vi och sprang på massa affärer på drottning gatan och vid plattan va en sväng inne på NK men det var ju hyperdyrt! :O
Fick 1500 av mamma och pappa innan jag åkte men när jag väl hade pengar och chansen att shoppa gärnet så blev jag så jävla snål så jag köpte ett par örhängen en tunika på cubus och 2 nagellack när vi var på stan!
Mäst av oss tjejer shoppade nog Ida.  Haha hon handlade typ upp alla sina pengar hon shoppade över 3000 :P
Jaa, ska väll inte babbla om det i all evighet. Har lite bilder från stockholm på min bilddagbok.
www.bilddagboken.se och jag heter Jojiiz där också :D
 Nu måste jag träna lite matte vi sees :) :/






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback