Freeedaaag :D

Hejsan Bloggen :D

Idag sa alla hejdå till Ksenia! :'(
Fy faan att hon ska flytta! :'(
Hon ska flytta till norrköping. herreguu det ligger typ i halv timma från stockholm. Man kommer typ aldrig att träffas mer! :'(

Jag och Klara gick ju på bio idag dåe! :D
Först gick vi ner till bion för att hämta ut biljetterna men då hade inte bion öppnat en så då gick vi på H&M och kollade på kläder :D
Jag köpte en BH  som var grå med små små rödrosa prickar, snobben :D
Klara blev för snål för en BH hihi (A)
Sen gick vi på bion och hämtade ut biljetterna och sen sprang vi på hemköp och köpte en chipspåse ( souercreme and onion) och en  1,5 liters cider ( alkoholfri) som smakade som de dära melongodisarna. ni vet de små ljusrosa halvorna? :D
Sen sprang vi in på bion igen och satte oss på de 2 BÄSTA platserna. Högst upp i sofforna alltså :D
Man såg skiit bra :D
Men filmen var inte så bra som vi trodde den skulle ha varit. Jag var lite smått besviken men man har väll altid för höga förväntingar om hur filmen ska vara när man har läst boken innan och DEN var superbra! :D
Den är ett MÅSTE att läsa om man inte har läst den.


Jaaa, ikväll äre Let's Dance dåe! :P
Hörde att Magdalena Graaf hade fått en hjärnblödning :O
Hoppas hon blir bra igen! Vad hemskt!
Jag hejjar ju som alltid på Laila Bagge och Morgan Alling :P
Hejja hejja!
Nu ska jag väll gå och gör något "vettigt" som mamma kallar det :P

Hejdåå vi sees :D





» Moa

Hej, jag är moakaa på apberget.



Jag har också blogg.se, så jag kikar in i din blogg. Den var jätte fin! :D

2009-01-30 » 19:53:32

haha jag vr för snål för en bh . jaja! ;p

haha älskling!

2009-01-30 » 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback