Godnatt :D

Hej Bloggen! :D

just nu är jag hos Vendela  :D
Vi ska se på Super Zebran hihi :P
Jag tycker han är så söt :P
Det gick superbra på ridningen faktiskt :P
Fast jag fick 2 stopp men endå det var på ett klar rött hinder med en skylt där de stod STOPP och ett vanligt vitt hinder med vattenmatta.
Asså han är typ "räddare" för vattenmattan en för stopphindret och han har hoppat vattenmatta typ 2500 gånger och stopphindret ALDRIG!
Fast sen när jag skulle markera på vattnet så hoppade han rätt upp! :O Det var lite läskigt men han är endå dukitig :D
Trodde jag skulle behöva rida om men det funkade tydligen inte. :D
Men på resten av banan kändes det som om han kravlade sig över men han hoppade det iaf så jag är HYPERNÖJD! :D
sista februari är det ju tävling och då ska Vendela hjälpa till om jag så ska tvinga henne...
Oj jag som bara skulle skriva godnatt och så blev det ett såhär långt inlägg (A) hihi aja nu ska jag skriva det jag igentligen tänkte skriva

God natt alla bloggisar :P

pussåkram // jojiiz





pöss, klart ajg hjälper dig ;)

2009-01-28 » 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback