Heej



Jag har köpt lite kläder :D

Ett lila linne med svart spets blev det.
Svart kjol med vita prickar.
Rosa T-shirt med svart tryck.
Röd kofta med knappar.

Linnet+kjol= Lindex
Kofta+rosa T-shirt= Gina

Jaa, idag har jag väll inte gjort någonting speciellt. Fast klockan är ju bara drygt 2 så XD
När mamma kommer hem ska vi kanske åka ner på granngården och kolla på ridbyxor åt mig eftersom jag behöver nya. Hehe mitt knä har spruckit på byxan typ  4 gånger och hur många gånger man en syr i hop det så spricker det endå! :P hehe jag är lite oförsiktig XD
Har ju gosat med basse också varit ute med honom och sååå.
Kanske ska skriva lite mer på min bok jag håller på att skriva.

"Att våga igen" heter den. En häst bok altså. Handlar om en tjej som råkar ut för en olycka med sin häst och har låvat sig själv att ALDRIG rida igen men när hennes kompis tycker att hon sviker sin häst som ingenting har gjort bestämmer hon sig för att kanske prova igen men hon ställer sig själv frågan. "Kommer jag våga igen? Jo jag måste våga igen."

Får väll se vad som blir av med den boken. Kanske skickar in den till något bokförlag om jag orkar, vill eller kan. :)
Aja vi får see. Kanske ska gå och plugga lite TR nu... Jag måste ju ta grönt kort snart själv. Jag fyller ju snart 13 så då måste jag ta det själv och kan inte tävla på mammas längre. Aja vi ses ska plugga..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback