Heejsan :D

Hejsan Bloggen :D

Idag sak Vendela sova hos mig :D
Det ska bi superkul. Vi ska ha "tjejkväll" själva. Pappa är på rally och mamma jobbar kväll :D
Men vi ska ju framför allt vara Basse vakt.
Här kommer lite bilder på Basse vad han gjorde när han var i mitt rum :P



han hade dragkamp med min röd-luddiga hjärt kudde :P





han försökte mörda den själv :P





Han låg i min soffa och bet på den fast han varken får bita på den eller ligga i soffan :P





Han blev trött och sommnade :P





Han sov under min säng också :P

Hihihi han är för söt min Basse :P

Jaa, om ca 1 vecka fyller jag ååår!!!!!! :D
Jag fyller 13 år :D
De grejor jag vet att jag kommer få är ett par ridbyxor supersnygga och ett häst spel som heter "  My Horse And Me " :D
Jag kommer få ridbyxorna av min mamma och spelet av min faster. :)
Se vet jag inte mer vad jag ska få... :)
Jag önskar mig också en spa.behandling för jag ÄLSKAR att bli masserad det är superskönt :)
Faast man kanske inte får gå på spa när man är 13? jag vet då inte. Om jag får spa för 2 tänker jag lungt bjuda med Vendela :D
Aja, vi får se hur det bliir :D
Men nu ska jag gå och kolla på Vendelas blogg :D

www.entokigflikkasliv.blogg.se

Heeejdåå Bloggen :D





haha vad söt han är :)

jag älskar din blogg :D.

2009-01-31 » 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback