Hejsan hoppsan :D

Hejsan bloggen :D

idah blir det väll en helt vanlig tråkig dag.. :/ lät inte alls speciellt kul.. :(
aja livet kan inte allti vara kul :)
Jag sitter och pratar med pappa just nu :D
han skryter om att han och hans "homie" erik inte ska åka på rally iår ( pappa är bil/rally galen )
utan de ska åka till stockholm och se Bruce Springsten konsert.
" baaara jag och erik! inga Bassar inga tassar inga hundar inga ungar inga fruar ingenting! baara jag och erik" det var vad pappa sa :P
Haha han är för knäpp min papi :D
hade skridskor idag på gympan åååh vad kul! eller inte!
Usch jag hatar skirdskor men skidor är absolut dubblet så hemskt!
 Vem faan var så dum och korkas att uppfinna skidor? :O
Bläääää! och vi ska ha det på måndag snuuusk! :/
aja imorgon är det Bubbis som gäller! :D
Men guud ni har juinte sett hur han ser ut! :O förlåt här kommer en bild! :D

visst är han för fin min lilla Blue-Eye ;D
Han har blåa ögon därför heter han Blue-Eye har kommer en till bild :D
Den är från en tävling innan den börjat vi skulle göra knoppar på honom. :D vi hade duschar honom så det är därför han har ett täcke :D




visst är han fin? :D
man kanske fortfarande inte ser ögonen så bra men han  är iaf världens sötatse ponnii :P

aja... ska nog gå och göra något mera "vettigt" nu hihi vi sees :D






hahah swt han är då ;D <3

2009-01-26 » 22:38:10

han är ju inte ens din!

2009-02-07 » 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback