Shoo Bre! :P

Fick MVG ( alla rätt ) på provet i dag så det betyder 100 spänn för min del :P
Jaa, mamma och pappa har sagt att om jag får VG så blir det 50 och MVG 100 haha typ enda vägen till att jag pluggade. Hade ett slarv fel på 5*5 men vem som helst kan räkna ut att det är 25 ( stjärnan är ett gångertecken)
Tjahapp, inga problem en så långe bara det att jag ska kolla alla mina sidor innana jag ringer till Vendela och sen MÅSTE jag hinna kolla på Top Model 11. Gick föresten jättebra på ridlektionen med Bubbis :D Han var jättesnäll och fin i framridningen också :) Har börjat hitta honom i dressyren bättre nu också :D
Har också läst en bok hela dagen som heter " Räcker det om jag älskar dig?" en JÄTTEBRA bok som är skriven av en författare som heter Katarina Von Bredow. Kan varmt rekomendera den boken. Man kan läsa den som både barn och vuxen fast som barn bör man nog vara kring 11-12. :) Har snart läst ut den :D


Jaa, har väll inget mer att skriva idag dårå ska skynda mig nu vi ses bloggish pussochkram // Jojiiz








bra att du ringde mig! ;) <3

2009-01-14 » 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback