Tjalåå :)

Dea igår dåe! :D
Agnes följde med ut och hade ridlektion :)
Vi övade på skänkelvikningar och det tyckte jag var bra för jag vill verkligen lära mig hur man gör riktigt bra skänkelvikningar. ( nu var väll ingan av dem riktigt bra med :P )
När vi la til lite galopp på långsidan och skulle börja göra skänkelvikningarna i galopp gick det inte bra. :/ Jag blev för stressad och spänd och då blev dea stressad och spänd och då blev jag ennu mera spänd och det var ingen lyckad kombination. Men när Agnes började prata med mig så blev jag lugnare och kunde slappna av och då gick det genast bra igen. Allt hänger på ryttaren! Hon ÄR värkligen som en spegel! :O Hon försöker faktiskt och hon gör jämt sitt bästa! Hon har verkligen ett hjärta av renaste guld! :D

Tjaa, åter till idag då :D vendela ska komma idaag :D Väntar på henne just nu. Hon skulle komma typ nu.
Ska bli superkul :D
I skolan gjorde vi typ ingenting. HAHA jag lurade många på skolan idag genom att he en ring i läppen så det såg ut som om jag hade piersat mig :P Haha många glodde asmycke. :P¨
Jaa, ska väll gå dåe! Let's Dance ikväll dårå! Hejja Morgan Alling! :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback