Tjena bloggis :)

Hejsan svejsan bloggis :)

Vendela har åkt hem för typ ett par timmar sen. Hon skulle iväg och rida med ingemar ( ägg ) och anna.
Jag själv åkte ut till hippo i lagom tid för att hinna se Agnes hoppa Dea för någon hopptränare som heter Daniel nånting. :) Dea verkade pigg och det gick jättebra för dem :)
Jaa, kväll så ska vi ha gäster.
Kompisar till mamma och pappa som jag känner ganska bra och de har en liten dotter som heter Amanda som är kanske 3 eller 4 år. så eftersom Maja ( Min knäppa lillsyrra ) ska på födelsedags kalas så åker jag på att bli barnvakt. :/ Blää känner verkligen INTE för att passa småbarn nu. Jag är JÄTTETRÖT! Inte för att jag har gjort något speciellt men endå :P Aja ska väll gå och köpa godis innan jag somnar vi sees :)






men var det inte imorn hon skulle träna ? :)

2009-01-17 » 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback