tjoohoo :)

Jaa nu sitter jag här färdig sminkad och sprayad i håret i väntan på att få gå.
Asså Let's Dance igår :D

Hahaha Morgan Alling hade ju MOVSEN! Hahaha OMG han var ju typ bra! Bäst av alla iaf.
Nya favvisar Laila Bagge och Morgan Alling.
Undra vem som åker ut först? Jag tror det blir Kitty eller den dära gubben Karl Jarl eller vad han nu hette? :)
Asså jag är ju ingen hejjare på att dansa men man vet ju som endå lite vad bra och dåligt är.
Hahaha pappa och jag vi är lixåm som en vandrande pinne när det gäller dans för jag kan INTE dansa! Mamma och lillsyrran kan dansa bättre. Jag är mycket bättre på att sjunga en på att dansa.. Okej det där lät lite som skryt så sorry sorry. :)


Asså i morgon blir det Mulle! :D Ska rida hemma hos honom nu utomhus :D Får bylta på mig långkallingar och täckjacka. Tjocka vantar och yllemössa under ridhjälmen. :P Haha okej kanske inte mössa men endå XD

Tjaa, är väll dax att börja röra på sig nurå ska skölja munnen med lite Listerin först så jag blir lite fresh i munnen aja vi sees...

Ha en bra kvääll // Jojiiz






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback