Wooohooo :)

Fest hos Fanny igår dåe :) Var askul!
Alla dansade och sjöng mer eller mindre bra och alla var hyperaktiva av allt godis och dricka. Hahaha Pattis lekte typ strippa med en stol och en lamp stång men hon är ju som hon är :P
Haha jag och Ksenia var ju absolut BÄST på tt gå Modell :P hahaha vi var helt CRAZZY! (A)
Hahaha jag och Klara kom på ett ny dans :P Skalbaggen:P
Hahahahhaha man ligger på rygg och sprattlar med armarna och benen allt vad man kan hahahaha vi höll på att garva ihjäl oss! :P
När jag och Lina skulle dansa så höll vi på att välta en soffa asså OMG vad fun vi hade! :P

Tjaa red Mulle idag :D
Red hemma hos honom och det gick braa :D
Han blir ju jättepigg mot hinderna men man måste endå vara bestämd och rama in honom och gå på så han hinner lyfta upp benen. Det är ju problemet när han springer så snabbt att han kan riva i farten så man måste bara sätta sig på rumpan och riidaaaaaaaaa! :) Han tjurade också ett tag och sprang ut från banan och små stegrade lite men annars var det bra. Sofia vär väll lite rädd att jag skulle bli avskräckt men det blev jag inte :P När jag kom hem var jag nöjd med mig själv och bushungrig var jag också. Då fick man räkomelett av mamma :D busgott!
Sen har jag bara legat på soffan och sett Beauty ande the Geak (?) Fans inget annat på TV :/
Ikväll blir det ju Miami ink + någon nytt pogram som heter I survivde a Japanese game show är ett galet porgam och sen 9 så börjar ett nytt pogram som heter Trollkarlens hemligheter så man kan få reda på HUR man kan göra sånadära coola trick :) Ska bli kul..
Hat tränat gångertabellen ganska mkt så nu kan jag hela 9:ans men 8-7-6 är ganska svåra XD okej jag vet att jag suger :P
Hoppas jag blir sjuk och slipper provet. känner mig halvrisig nu och lillsyrran har ju feber och ont i halsen såå...
Men jag vill INTE missa ridningen på Tisdag nu när vi äntligen ska få börja hoppträna igen och sen på torsda så blire Dea så näe jag får nog vänta med att bli sjuk tills något lov (A) hihi Aja ska gå nu vi seees.. :P

Kraam// Jojiiz







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback