dripp,dripp,dropp

fyy vad det regnar ute!! det är typ som om någon håller på häller ett vattenfall över oss!! det var iaf det jag vaknade av ;p
men annars är det ganska mysigt att ligga och lyssna på regn. till en viss nivå iaf innan man inte ens kan höra vad man tänker.
aja, klockan är just nu 09.05 och den här tiden brukar jag verkligen INTE vara uppe men regnet väckte mig.. såklart
Idag ska jag väll fara och rida Mulle om jag har tur och  då blir det som sagt barbacka hoppning<3
sen kanske jag bska få fara ut till betnäs imorn och komma hem på onsdag ;)
det sak bli kul att få hälsa på Dea igen;D<3

jahapp, vad kan man mer skriva om på morgonen? det har ju som inte hänt så mycke så det blir kanske lite svåårt. men jag uppdaterar när.. det har hänt ngt helt enkelt haha pusss heejdåå<3
 puss på Dea<3<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback