Ny mobiil! ;D

Anonym om Goodoolaaaboooo:
Vart ska ni ha ponnyn i så fall? Har ni stall och gård eller?

svar: vi har varken stall eller gård men vi smått kollar runt stall här i närheten dit jag kan ta mig ut själv är ett stort + ;)

----
Hej hopp bloggeliblogg ;D

idag har jag inte gjort så mycke faktiskt!
btw
Det stod i tidningen om den dära psykgubben från the phone house så ni som inte trodde mig HAHA!
aja, har iaf mäst slappat och suttit vid datorn och solat litegrann ;)
Hihi jag lyckades få pappa att tycka att jag skulle ha en ny mobil var en bra ideé så här har ni min nya älskling! ;D
hihi<3





grymt bra mobil den där:)

2009-07-29 » 19:57:49

Haha min kompis har en sådan mobil :)

2009-07-31 » 12:55:49

Fin mobil :)

2009-07-31 » 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback