ridningen igår :D!!

hejhopp bloggis :)

så sjuuukt kul igår altsåååå!!! :)

red ju Mulle igår och han var såååå rolig att rida! :)
vi hoppade en linje som var räcke sen 6 galoppsprång till en oxer :)
ibörjan var det ganska lågt kanske 65 bara men sen i slutet hoppade vi räcke på kanske 70 till oxer 1m!! :D

han var så sjuuuuuuuktduktig!!! :)
första gången pep han på sidan för jag hade för lite tryck i skänkeln och andra ggr rev vi i upphoppet och sen 3 gången så kändes det som om vi stannade i luften ca 3 sekunder innan vi hoppade ner men sen så rullade ddet bara på :)<3
åååh, han är så underbaaar<3
ni får gärna komma och kolla på söndag i stöcke när jag tävlar honom första klassen klockan 10 :)
om ni fotar vill jag gärna ha ngn söt bild om det går :)
kraam på er för nu ska jag klä på mig och gå ut i regnet med min vovve innan jag ska dra ner på stan :) seeeyou pussi<3<3 lilla plutt man kan inte tro att du är så bra på att hoppa!! :)<3<3<3<3 men du är verkligen bäst!!<3 tänk han är typ 125 hög och hoppar 1m! :D<3 men sen hopppde han typ 20 cm över hindret också har dåligt bildbevis! :p






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback