slappdag<3

hejhopp bloggen<3

idag är jag på ganska bra humör men det hindrat inte mig från att klaga :p

varför komenterar ni nästan aldrig? vad tråkiga ni är? ;p

--
idag tog jag en låång sovmorron ( även om det är sommarlov kan man väll få göra det? :p ) steg upp typ halv 12 och sen kollade jag www.blogglovin.se ( prenumenera på min blogg är ni sööta<3<3 )
sen var det bara att dra på sig de nya shortsen och ett gammalt skruttigt rosa linne :)
sen skulle vi tydligen fara och bada jag mamma och lillsiss, så vi tog bilen ut till obbola badet och låg där till 4 och solade och hade det gött :p
sen kom pappa och hämtade mig när jag inte tyckte det var så "gött" längre :p
sen när vi kom hem så satte jag mig och nördade framför ett tv spel "Rattatoij" från filmen altså:) spelet är faktiskt kul och ni borde köpa det!! :)
Sen vare att äta middag som gällde och det blev grillad kykling med ris och potatis ocj mina älskade oliver såklart :p
och nu sitter jag här och bloggar och undrar varför jag inte har så många läsare och komentarer ;p
men det kommer väll så småning om eller hur? :)
Imorn blire Bio med Jag, pappa och lillsiss det blir Ice age 3 ngn som har sett den? var den bra? :)
så det blir väll en liten resceintion på den filmen och sen på lördag så blire stan med amanda och shoppa lite grann kanske ett par snygga små klackisar eller ny foundation m.m vi ska iaf äta lunch på subway<3
och sen på söndag blire tävling med lill Mulle i stöcke<3<3

nu äre dags att gå vi sees<3






vilken söt liten ponny :D

2009-07-03 » 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback