tävling i stöcke! :)


Vi kom 3:a ( Gul rosett ) ååh, duktiga lilla russ<3<3

Sen fick jag hoppa en L:b bana med honom också och då blev han lite flamsig och sprang på sidan av en mur och stegrade sig men vi kom endå runt grund och omhoppning och grunden var nästan klockren han var suuuperfin då!! :)

2 bilder från när vi hoppar 1m<3



 ååh, duktigt litet russ på 125-126<3





jag värkligen ääääääääälskar din blogg!<3<3<3:)så kul för dig att få en gul rosett!:)<3<3 gör fler inlägg jag vill vara precis som du<3<3:)kan inte du få in lite bilder på din familj:) du skriver ju så mkt om syrran är hon snäll?,hur ser hon ut?,lägg in lite bilder på dina vänner,föreldrar,mer på kompisar!<3men du lägger redan ut bilder på dina kmpisar..men skit samma:)jaja skriv mer!<3<3

2009-07-05 » 16:41:51

Söt ponny :)

Förresten var gärna med och tävla på min blogg, Jättefint pris :)

2009-07-06 » 01:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback