tråååååååkigt!

bläääää!!

så grymt trött jag är idag altså haha, pappa väckte mig halv 10 av att jag hörde ngn som ropade hel*ette:p haha det var såklart pappa som försökte slå mitt nya bilrekord på 1.42 och just nu ligger pappas rekord på 1.43 han knapar in på mig men 1 sekund är endå mycke ;P
aja, idag kommer jag nog mäst gå omkring i huset och vara rast lös , jag är väldigt bra på att vara det kan jag ju lugnt säga ;p kom på att jag kanske ska äta lunch ngn gång antingen spaghetti och kötfärssås eller stekt palt? kanske palt? aja, vi få see hur detn blir och btw förlåt för dålig uppdatering har bara inte haft ngt att skriva om eller orkat skriva om ngnting men jag ska skärpa mig jsg loovar (A)
men alla är så tråkiga just nu tycker jaag ;p iaf när ingen är social och smsar eller ringer ;p men nu så ska jag gå och äta lunch seeyaah<3
 puss sötvovve<3





» LENA

Hoppas det är bra med dig idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-09 » 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback