så grymt söta!!

hej bloggis!

idag klev jag upp 11 och sen satte jag igång att leta rätt på en lånebok som jag har tappatbort. men den verkar vara som uppslukad av jorden! har vänt uppochner på hela mitt rum och den är inte där! skumt!
aja,sen så satt jag och mamma och tittade på tv och åt frukost och sen tog vi en långpromm med hundenoch släppte honom lös iskogen och han var såå sööt, sprang runt och jagade fåglar :)
imorn åker vi till skåne ju. sträck åka från ume ner till södertälje och sen övernatta där och sen åka raka vägen ner till skåne och vara dör i ca 4 dagar och sen åka hem. Vet inte om jag kommer kunna blogga alls när jag är borta det beror på ifall jag kan få låna mina kusiners dator men det borde jag nog få :)

asså jag har kommit på en sak.. hihi att mopps valpar är nog bland de sötaste valpar som finns! kolla själv!

 är den inte sööt!!?
bilden finns hos kennel Lixias

så här såg ju ungefär basse ut när han var liten.
 nu är det ju inte han på bilden men kolla söötnosarna!!

asså hundvalpar är nog bland det sötaste som finns!!
men kattungar är också grymt söta!!
jag menar titta på den här!
 kolla så otroooligt liten och söt!!
eller den här då!
 asså åååh! man blir ju helt kär! är dem inte söta!!





försöker härma FOKI ;o!

2009-07-17 » 01:34:22

Såååå söta bilder vi dööör!

2009-07-20 » 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback