Choklad + klantskalle med blå lugg ;p<3

nu har jag äntligen köpt min älskade choklad :p<3  haha euroshopper mörkchoklad<3 kostar fan 4.90 på maxi så då passar man på att köpa en till också en vanlig med nötter :)
 jag bjúh ;p
haha btw så vet jag att man får dålig hy av choklad men det SKITER jag i :p I LOVE CHOKLAAAD<3


--
någon som vill se en klantskalle med blå lugg kolla hit :p
 haha jag suger!!

--
jaa, idag hoppas jag på att få rida denna söta mulåsna   idag :p fast det har jag väll redan sagt ?
Jag har funderat litegrann på hur jag ska göra med mitt hår.. vet inte om jag ska spara ut håret långt eller om jag ska klippa det kortare igen? vad tycker ni?
 långt eller kort? ;)  free frome fake up





Hej och hå!

Hur står det till här? ;)



Jag har nyligen skrivit ett inlägg i min blogg och ber om åsikter gällande mig, mitt mående och grejer runtomkring - menframförallt om min roll som ung mamma!

Kika gärna in och lämna en rad eller två, frågor gillas också!



Tack på förhand :) Kram!

2009-06-16 » 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback