på Fortet!

var på fortet idag med nga ur hoppgruppen :) vi samlades utanför subway i kungspassagen för att äta på subway jag tog en steak and cheese och det avr supergott :) sedan gick vi in på fortet för utmana varandra och det visade sig vara svårare än vad jag trodde :) vårat lag var ( Elin,Evve,Sanna, och lill jaag ) och sen det andra laget var ( jaquline,Sofia,My och Carro ) haha vi förlorade då inte liite stort :P haha de andra som vann hade typ 600 poäng vi hade typ 350 :P hahaha!
sen tog jag en buss hem och nu sitter jag och bloggar och äter chips och dricker cola och ser på något pogram på 3:an :)
har börjat fundera på ifall någon vill börja prenumenera på min blogg? bli bara medlämm på www.bloggkoll.se  och sen söker ni på Jojiiz  med ett J och två I!
undra hur många ni är som läser min blogg? :) skulle ni vilja ha en frågestund när ni kan fråga vad som hälst? :) kraaaaam<3<3

(bilder från fortet tog kort från google så det är verkligen inte vi på bilderna)


har glömt vad cellen hette men vi klarde den banan iaf :)

den dära klarade vi inte den var svår och vi fattade ingenting :P

aja, nu ska jag flippra lite kanaler pussss vi seees ;*






du är för dum för att fatta

2009-06-05 » 22:00:18

du är för dum för att fatta

---------

elr hur.

du suger fjortiswb

2009-06-06 » 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback