sista ridlektionen :)

idag var sista ridlektionen och det var jättekul!:)
Vi bus-red och körde bara lekar:) vi körde Följa John över hinderna och så körde vi Galopp Race och Under hökens alla vingar kom :)
i Följa John åkte jag ut näst sist för jag började tveka lite grann så då red vi förbi och sen i under hökens alla vingar kom så kom jag 2:a haha lillen var jättetaggad. och sen i galopp race vann vårat lag för Emma trillade av i en sväng haha balansen på topp :p

lillen var JÄTTEMYSIG idag!
Han låg ner och i sin spilta och då gick jag in till honom och då la han huvudet i mitt knä och då lutade jag huvudet mot hans panna och kliade honom och båda blundade och han var såå himmla mysig!
Jag lovar att om han hade varit en c-ponny hade jag tjatat på mamma att vi skulle få köpa honom av ridskolan han skulle få det sååå bra och bli såå himla fin i både dressyr och hoppning och sen när jag vuxit ur honom ( om jag gör det ) så skulle jag köra honom i en typ sulky istället och skaffa en tävlingsryttare och jag skulle planera det sjukt bra!! men nu kommer det ju aldirg hända.. ;(
Kommer sakna sönder honom efter jul jag kommer så söka in till typ kombi om det inte blir foderponny/egen ponny:) aja nu ska jag gå och ringa Carro och se om jag ska rida Bellman imorn vi ses kraaam<3<3





har du varit hos pålegget idag eller ?????

2009-06-17 » 08:49:47

Tror du att du kommer få en egen ponny? :D Eller vad säger dina föräldrar?

2009-06-23 » 01:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback