Skolavslutning imorron!! :D

sandratasic.blogg.se om Svar på Frågestunden :):
HAHAHAHA, ofta du inte skrev frågorna till dej själv lr så ? ^^

--
Jag gjorde inte det skulle bara vara så jävla fail om jag skrev till mig själv för att värka "poppis" :p

----------------------

hejhopp hade något konstigt med frilufsliv idaag :) var typ vid revet i holmsund och gjorde upp eld och typ lärde oss att fälla upp ett tält :p
Sen spelade vi typ ruggby på standstranden och hade det mysigt :)
Imorgon äre skolavlustning dårå :)
ÄNTLIGEN!!
 ska ju ha min vita klänning med svarta prickar på :)

 ( titta inte på ansiktet ;S )

och till den de svarta skorna :)
 

hoppas det komme bli finfint :p

som vanligt kommer det väll regna på skolavslutningen som  det har gjort varje år och då överdiriver jag inte :p
Beccis ska sova hos mig dååå :) kommer ha fett mysigt :P
men vi kommer nog gråta ett tag också :P alla kommer någ gråta killarna med:P men det är bara gulligt att det kan visa känslor iaf som vissa andra killar inte kan :p
Time too goo<3<3





FETT FULT, DET SER JU UT SOM OM DU FÖRSÖKER VARA TYP 18 ÅR MED DOM DÄR SKORNA!?

2009-06-16 » 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback