sthlm<3

hejhopp bloggen :)

sitter här i stockholm storstad i tégnelundens hotell lobby :)
Idag har vi varit på skansen och kollat runt på olika djur :)
Mamma var lite smått sur hela tiden så jag höll mig mäst hos pappa. :p
Vi köpte glass och satt i någon park där inne och kollade på när de skulle resa midsommar stången som aldrig ville resa sig :p
Sen kollade vi på konsigan vit-svarta apor och läskiga fåglar med "hacke hackspett " frisyr :p
sen så gick vi hem till hotellet och sov i typ 2 timmar eftersom vi har åkt buss hela natten och sovit kanske 4-5 timmar!
Sen gick vi ut för att äta middag vid 7. åt på någon fin kina resturang och beställde 4 sorters rät :P haha tog det typ abra för att man fick gratis efterrätt, Firterade bananer med glass!<3 bland det gooaste som finns!!
Sen gick vi runt typ hela stan och det hade ju såklat börjat regna men det stoppade inte oss.
Vi gick i gamla stan och vid slottet och riksbyggnaden och någon konstig kyrka som jag tror hette typ tyska kyrkan? :)
sen gick vi tillbaka nu och då började jag skriva :) har fotat lite också med min dåliga mobil kamera så jag kan lägga in lite dåliga bilder när jag kommer hem :)

aja, nu ska jag gå upp på hotellrummet vi hörs imorn puss<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback