tisdag<3

hejhopp vaknade klockan 10 imorse men låg och drog mig i typ en  timma :p
sen vare bara upp och hoppa och sen gå ut med en liten vovve. vi tränade litte skuttning på baksidan och det tycker han är kul :)
om han var en ponny skulle han ha en suuperbra hoppteknink och kanske vara en superponny ;p<3
btw så fick jag en fråga där ngn undrade ifall jag tror att jag kommer få en ponny! :)

svaret på frågan blir att det beror mycket på.. vi kollar ju som runt nu lite grann på stallplatser mäst bara för att veta vars det finns stall nära oss för att det är ju lättare ifall jag kan ta mig ut till stallet själv:) men det är lite större chans att vi iaf tar en ponny på foder men vi får se helt enkelt :)

just nu sitter jag och tittar på MTV americas best dance crew :)

det är så gryymt duktigta på att dansa! jag vill också vara bra på att dansa!! hahaha ni vill inte ens se mig dansa haha typ som en vandrande pinne på styltor :p hahah<3

vad ska ni göra idag dååe?<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback