Kladdig målarfärg!!

hej bloggen nu är det ju midsommar på typ fredag? elr? jag suger vet typ ingenting när någonting är :p aja kommer ju ta natt bussen från umeå som går klockan 20.20 på torsdag så jag är nere i sthlm vid 6 på morgornen tagg :p asså inte på buss resan iaf! hatar att åka buss långt specillt nattbuss eftersom jag inte kommer kunna sova alls typ så ni som har mitt mobil nr får ringa och roa mig under den färden. :)
har varit på hippo typ halva dagen och målat äckliga bommar till innomhus SM i september.;/ klantskallen Jojiiz la såklart båda arma, kläder och hår i färgen. jaa, hår också typ hela mig lugg var blå! ;o jättehett va?!
skulle inte tro det!! sen åkte jag direkt från hippo upp till håkmark och red sötnosen i spöregnet! kul när man inte har regn kläder men men är man stall tjej får man nog stå ut med detgmästa.. :P sen åkte jag hem och tvättade håret med lacknafta så den blåa färgen gick ut :D!! kan lägga in en snygg bild på min blåa lugg sen även fast man inte ser så mycket av det blåa på den bilden :)
sen efter den sköna dushen hoppade jag i kläderna och for till wilma vi spelade monopol men det var inge klul på rebecca hade sina jävla tomter överallt som jag (såklart!!) gick på :p haha men mysigt hade vi allt :) aja nu ska jag väll kolla blogglovin innan jag går och lägger mig för kvällen :) tror nog jag ska fara ner på maxi imorgorn och köpa choklad är så sjuuukr sugen på choklad puss på er // Jojiiz<3

 jah bjú<3





choklad ger tyvärr dålig hud ,

men det är asgott,så varför itne!

2009-06-16 » 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback